imkanlar
26
Tem 2021
2020 YKS SONUÇLARI DOĞRULTUSUNDA ÜNİVERSİTEMİZE KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Sevgili Öğrencimiz,

2020 yılı ÖSYM YKS sonuçları doğrultusunda Üniversitemize dahil olan ve İTÜ Yurtlarında kalmak isteyenlerin, 02 – 16 Ağustos 2021 tarihleri arasında, www.yurtkayit.itu.edu.tr adresinden online olarak başvuru yapmaları gerekmektedir. 

Online yurt başvurusu sürecinde aşağıdaki belgeler İTÜ Yurt Kayıt Sistemine yüklenmelidir. 

1- Kimlik (önlü arkalı taranmış veya ekran görüntüsü çekilerek yüklenebilir), 
2- Sabıka kaydı (E-devlet üzerinden indirilmiş barkodlu), 

3-Tarihçeli yerleşim yeri raporu (e-devlet / Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama menüsünden indirilmeli ve barkodlu olmalı)

4- Öğrencinin anne ve babası için aşağıdaki belgelerden uygun olan,

Özel sektör veya Kamu çalışanı ise çalıştığı kurumdan görevini gösterir imzalı kaşeli belge.

Kendi işi ise Vergi Levhası (fotoğrafı çekilerek yüklenebilir),

İşsiz ise son işyerinden çıkışını gösteren SGK hizmet dökümü (E-Devlet üzerinden ulaşılabilir),

Hiç sigorta kaydı yok ise SGK tescil kaydı olmadığını gösterir belge (E-Devlet üzerinden ulaşılabilir),

Ev hanımı ve hiç sigorta kaydı yok ise SGK tescil kaydı olmadığını gösterir belge(E-Devlet üzerinden ulaşılabilir),

5-  Yurt Bilgi Formu (çıktısı alınarak mavi tükenmez kalem ile eksiksiz doldurularak imzalanacak, tüm bilgiler okunaklı olacak şekilde resmi çekilerek veya taranarak bilgisayar ortamında yüklenmelidir)

6- Taahhütname (çıktısı alınarak yurtlarla ilgili bütün kural ve kararlara uymayı kabul ve taahhüt ettiklerine dair mavi tükenmez kalem ile eksiksiz doldurularak imzalanacak, tüm bilgiler okunaklı olacak şekilde resmi çekilerek cep telefonundan veya taranarak bilgisayar ortamında yüklenmelidir)

  • Özel durumu olanlar (Şehit Yakın Belgesi, Gazi Yakın Belgesi, Engel Durumunu Gösterir Belge.. vs.) başvuru süreci sonrası ilgili belgelerini yurtlar@itu.edu.tr adresine mail üzerinden iletmelidirler. Şehit ve Gazi yakınlığında birinci dereceden yakın olunmalıdır.
  • Gerçeğe aykırı veya sahte evrak tespiti halinde başvurularınız değerlendirmeye alınamayacak, yurt hakkı verilmiş olanların bu hakları hemen iptal edilerek ilgili mevzuat hükümlerine göre haklarında yasal işlem başlatılacaktır.
  • Elden evrak teslimi yapılmayacak olup; tüm evrakların sisteme yüklenmesi gerekmekte ve bu husus değerlendirme sürecinde önem arz etmektedir.
  • Yurtlara yerleşim aşamasında e-Nabız üzerinden alınmış barkotlu “Aşı Kartı” istenecektir.

 Yurt başvuru asil ve yedek sonuçlarınız ilgili sistem çalışmalarımız sonrası duyurulacak olup; öğrenci Portal hesapları üzerinden de görülebilecektir.

 Bilgilerinize sunarız.

 Ek 1. Yurt Bilgi Formu Tüm Yurtlar İçin

     2. Taahhütname 2021-2022 Yeni